MaSanyA Tba da…

     Assalammualaikum…….brdbar pla aty aku mnnanti esok nie…tpat jm 10 pgi aku akn ada d mktab sabh da tuk mndduki MEDSI….first tyme aku mndduki ujian nie..bearpun aku da hbz bca bku MEDSI tu tpi ttap tkut jga la…300 soaln dalm sjam mcm na nie  even soalan bkan yg mmrah otak sngat tp ttp mncbar tu…huhhhhhhhhhh….aku arap aku ble pass ujian nie…AMIN….so sok kna bngun awl2 wat prsdian spnuhnya tuk ujian tu…tp aku tngh trcri2 kwan2 aku yg kna tmpat ujian d MAKTAB SABAH mcm aku sorang jak nie,aku pn eran padahal aku isi kat TEKNIK tp xpa la maktab lg dkat dr  teknik….tkutnya….
arap2 sok jmpa ngan kwan2 yg aku knal lau tak jmpa bsan la sorang2 tak pun kena la cri new fren nie...sesapa yg pi Medsi soK HWAITING!!!!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment