mELePaS dA....

Cntik+cute kn cincin nie....aduiiiiiii tp aku xdpt da nak memilikinya coz trikh last tuk order cincin nie ari nie.....arghhhhhhhh....mcm nak triak jak lpaskan  rsa memyesal dlm dri nie....kalau la aku order awl2 maybe cincin nie kat jri aku da....huhuhuhu...sodihhhhhhh sngt nie.....MENYESALNYA!!!!!!da la cincin nie cincin ELF n SUPER JUNIOR....salh dri sndiri jga kn ska sngt  tnguh2kn smthing nak wat xtau pla ada trikh last jga nak order bnda nie....arap2 nnt lau ada stok bru smpi ada la jga cincin mcm nie....tyme tu tak nak da aku nak tnguh2 lg...TAUBAT da....hahahahaha

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

3 comments:

Sari Dahlia said...

Wah... ada blog. baguslah leh wat cam diary... nak p seoul, intan pun nak p jugak, tengah kumpul duit... nak p pulau jeju (~_~)... ngee.

sUNhi maRiya said...
This comment has been removed by the author.
sUNhi maRiya said...

ya...bru jak pun wat blog nie...kalau intan p seoul bwa aku ar...nnti plng aku xikut trus tngal sna...hahahahaha

Post a Comment