.Ekspo Keusahawanan TAZ 2011

ASSALAMMUALAIKUM....

      akhirnya aku kembali untuk menulis sesuatu di blog nie,PENAT!!!!!.ini la gambaran tentang diri aku sekarang...setelah selesai dengan EKSPO KEUSAHAWANAN selama tiga hari akhirnya aku dapat rehatkan diri aku even tak la rehat sangat bah juz bolela tido awal dari hari kejadian....sepanjang ekspo keusahawanan banyak perkara yang aku belajar..semuanya mengajar aku untuk lebih berkomunikasi denagn orang luar maklum la aku bahagian pendaftaran...hari pertama da berjumpa dengan pengerai yang "agak cerewet"dah la aku jenis cakap lembut2 susah nak fahamkan dea nasib baik Leha tolong bercakap dengan makcik tu baru dea nak diam dengar cakap leha yang melawan cakap dea blik...heheheeh...









tengah bertanya dengan lebih lanjut dengan ex-ajk pndaftarn sem lalu

kesibukan di kaunter pndaftaran time aku pegi kelas
 Second day....hari yang menyiksakan...hujan turun dengan lebatnya...cuma kmu byangkna pa yang terjadi dengan gerai2 tu..aku yang pulang dari kelas siap berbaju kurung terpaksa la berbasah2 dengan kak nomi,asma dan ajk2 lain...kat UNIMAS nie hujan akan turun  sekali denagan angin kencang dan petir...sungguh menakutkan la tyme tu....
abg MUH tengah busy memperbaiki khemah2 agr tidak menjatuhkan air..
sian2 basah kuyup dea bah...thankz ya abg MUH coz sudi mmbantu...^_^



ayukan dengan baju kurung tu basah2...heheehe

hari ketiga....setelah kejadian yang berlaku kemarin akhirnya semunya berjalan dengan lancar bah masa third day...tyme nie tak la busy sangat da...msa mlam gerai ttup kami diberikan makanan2 percuma dari penggerai2..heheheh..kenduri abiz la AJK2 tyme nie...hehehehe...kenyang2...KAMSAMMIDA to all penggerai2....
 
pic2  jualan:










gELAgat sePanjag 3 hari...










 


pengetua kolej bersama presiden dan timbalan presiden 1 TAZ
                                     

pengetua kolej TAZ bersama family turut beri sokongan.




Ajk2 car wash sedang bermain sambil mennuggu kereta2...

car wash..salah satu aktiviti yg dijalnkan sepanjang ekspo...2 gadis nie Ria n kak nomi  sedang menjalnkan tugas sebagai car wash girl..

baju itam tu our PA sistem n bju purple tu our Pengarah projek....comel loteh bunga satu2 tu kak nomi ajk publisiti


Bju biru nie geng aku ajk pendaftaran,yg tengah tu bendahari,yg wat PEACE tu penolong pengarah projek..
baju kelabu pla ex-MT kolej n bju kuning exco sahsiah

yg senyum lebar ajk PA sistem juga n tengah tunduk tu ajk perhubungan awam dengan wan nor zehan tapi pic dea xda la pla...downg xsuka kot bergambar...

nie la even pling besar aku pena kendalikan..n next sem kami akn wat even nie juga tapi akan ada transformasi....warga UNIMAS wait n see..

p/s:tengah menunggu party2 sempena kejayaan kmi wat ekspo nie...heheh



















  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment