TeaRs...




Air mata ku mengalir buat sekian kalinya pada hari ini….hati ku sekali lagi merasa sakit seperti dua tahun yang lalu dan perkara yang sama berlaku…Aku menyesal menyerahkan rasa sayang padanya kalau la kau tau ini yang terjadi lebih baik aku tidak menjadi apa yang aku jadi sekarang…aku pernah membaca ayat ni
 “Jangan tinggalkan orang yang menyayangimu untuk orang yang kau sayang  kerana orang yang kau sayang akan tinggalkan kau untuk orang yang dia sayang”
Ya!!!ungkapan ayat yang amat bermakna dan terkena atas diri aku pada detik ini,aku melepaskan seseorang yang sayang akan diri ini kerana aku sayang akan orang lain walhal dia seorang yang baik tetapi aku katakana sayang tak boleh dpaksa tapi orang yang aku sayang menyayangi orang lain…


  MENYESAL?????mungkin sikit,bohongla kalau aku katakan aku menyesal tolak dia tetapi itu da keputusan aku tak boleh patah balik lagipun aku memang tak sayang dia Cuma aku sekarang merasa apa yang dia rasa saat aku tolak dia even orang yang aku sayang tak tau pun aku sayang dia tapi tetap salit aty kerana dia sayang orang lain…aku tidak la menyesal sangat2 sebab tolak dia Cuma sikit jak…









My BFF, kata kat aku tadi sabar jak ar,jangan ikut aty sangat semua nie ada hikmahnya lagipun jodoh tak kemana kalau dia jodoh kau dia akan kembali pada kau,lagipun kta still young masi jauh perjalanan kita siap dia nyanyi sebaris lagu nie…“were are young,were are free”lagu sapa aku un tak tau la..papapun thankz to her sangup dengar luahan dan tangisan aku…
So mulai saat ini aku nak lupakan dea biarkan dia bahagia dengan pilihanya mungkin aku  bukan la pilihan hatiya dan aku percaya ada hikmahnya semua ini kenapa aku sakit pada hari ini dan mungkin seseorang menanti aku di luar sana dan aku perlu sabar menunggu kedatanganya…

.



Lastly kepada pembaca2 entry nie aku nak share kenapa single tu best coz…hehehe..khas untuk pembaca2 yang single ya:
1. Sbb tak rugi duit untuk topup .
2. Sbb xpyh kluar duit nk blnja kekasih. baik blanja family makan.
3. Sbb malam2 xpyh text & call sampai tertido .boleh tido terus .
4. Sbb xkena berleter itu ini itu ini bla bla bla.
5. Sbb xde org ganggu tgh tido dgn bunyi henpon.
6. Sbb xde org nk jeles.
7. Sbb duit sentiasa ada.
8. Sbb haty xsket.
9. Sbb xpyh kluarkn airmta.
10. xperlu membuat lap0ran. bebas kemana2.
11. Bebas bekawan.
12. Sbb xpyh nk penink2 pk ttg kekasih.
13. Sbb xpyh bekepit dgn nset 24 jam.
14. buley gna nset yg murah2. xperlu ada walpaper.










  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

4 comments:

hika mayra said...

there's something i didn't know right???hmm

sUNhi maRiya said...

huhuhuuhu...susa nak cite mayra...nnti aku call ko ya kalau hp celcom aku da ok...nnti aku cite ngan ko...tapi aku da ok da sekarang even masi bersdih skit...

Kobis Bunga said...

wow! jiwang jgk maria ni...sabar2,life is hard and sometimes is unfair...take it as a lesson.life must go on!hwaiting!
p/s:jgn bajet korean sgt..

sUNhi maRiya said...

aduiiiiiiiiiiiiiiii....malua ku bah kak murni bca nie..diam2 ar kak...hehehe...thankz 4 kata2 smngat yer...mna da aku bajet korean kaka kan yg ajr aku...hahahahaha

Post a Comment