biLa akU Jatuh CiNta


Bila aku jatuh cinta,

Dari kejauhan aku terlihat dirinya  jantungku berdegup pantas,semakin dia dekat aku seolah-olah merasakan dia memandangku,aku hanya mampu menunduk ke bawah bila dia melintasi aku,bila dia sudah berlalu seribu penyesalan bermain di fikiran..’aishh,kenapa tak senyum’..’kenapa tak tegur’…

Bila aku jatuh cinta,

Tiada seorang pun tahu dia telah bertakhta di hatiku,tiada siapa tahu dia telah mencuri hatiku,tiada siapa tahu aku sering mencuri pandang ke arahnya,tiada siapa tahu dia sering di fikiranku sebelum  lelapku di malam hari…

Bila aku jatuh cinta
,
Aku menjadi si pemalu,aku menjadi bisu hanya hati ku mampu berkata-kata,aku menjadi si pemuja rahsia yang sering berangan ..

Bila kau jatuh cinta,

Aku menjadi si pemuja rahsia dari kejauhan tanpa dia mengetahui perasaan ku kerana aku takut untuk bersemuka khuatir ianya hanya aku seorang sahaja merasakanya biarlah perasaan ini hanya aku pendam kerana belum tiba masanya lagi untuk aku BERCINTA…kerana aku yakin sekiranya dia jodoh pasti ada JALAN untuk kami berteMU..


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment