Mr Simple Dan A-cha..



Acording to title,,,,,alhamdulillah,akhirnya penantian aku berakhir juga..hehehe..Mr simple dan A-CHa nie import khas tau dri korea n then smpi kat KL bru Eonnie Hallyu kpop shop(Nazaha) pos kat sabah..Mr simple smpi sabah n A-CHa pla smpi kat sarawak...tyme dapat nie semua kwan2 kat sni ckap:
      "ya ampun maria napa la ko beli nie,mmg ko nie giler sngat ngan korea"
       aku:pa leh wat da aku gila mcm ni..setiap owng mesti ada kegilaan n aku pla SUJU"
tapi ada juga yg bg jelez2..hehehe sbb downg pun mnat korea dan tengok aku ada yg ORI dari korea bah nie....
                     Kes Mr simple:
mR simple ada tyme mama dtng sarawak konvo abg aku hari ahad,hari isnin aku xtngal kat kolej kediaman tngal hotel follow mama,abg n aunty p hotel kucing nak jalan2 n aku tngalkan mr simple d bilik esoknya pulang pgi p blik xperasaan mr simple xda pastu kwan tnya man cd suju ko tyme tu perasaan da xda ats meja puas cri xjumpa tnya roomate dea xnmpak tpi tyme tu ingatkan kwn2 sembunyikan jdi ok masi mlm tu tnya lg semua pun xtau mlm tu tido ngan aty xtenang,esoknya tnya roomate sebelum dea p klas dngnseriuz roomate kata takda,kuar jak roomate p klas kunci bilik nngis n call AYEN N MAYRA sambil nngis2 nie..mmg tyme tu sedih sngat da la kta tngu lma n bru dpat da ilang n disebabkan mta yg sembab xp klas la,bla roomate pulang ptng eran tengok aku kat bilik dengan mata sembab n dea ketawa...rupa2nya downg pakat sembunyikan..pandai betul downg berlakon ble da mnang award pelakon terbaik...malm tu aku kena ejek disebabkan nie aja...hehehehe..adoiiiiiiiii...WAKENA BEB...
     kes A-CHa:
A-chA Pla..d hantar guna pos lju shari sebelum depavali(25.9.2011) n disebabkan deepavali akn d pos ke sarawak ari KAMIS so sepatutnya da smpi 28.9.2011(jumaat) tapia ku  pejabat fakulti ari isnin:
                     aku:kak saya nak chek barang saya
                     kak kaunter:nama n no mtrik
                     aku:jumariah no 30560
                     kak kaunter p belakang n cari2..10 minit kemudian
                    kak kaunter:xda la dik
                   aku:ya ka??xpa la kak
ari2 naik p pjbat tnya soalan sama n jawapan  pun sama...menghairankan n tyme ari kamis aku tanya la kak kauter napa mcm nie n dea eran sepatutnya da smpi da..dea suwu call pos laju  aku call pos laju dea mnta num siri tu n bg tau brng da smpi 28.9.2011 n deasuwu cri seseorang bernama D***** aku p pjbt cri kak kaunter say  HEP kat pusat mail n p sana cri2 xjumpa tnya abg tu bru jumpa..msuuk sna n rupa2nya brang aku kat sana da lma da smpi...heheheehe...penat aku naik turun pejabat(padahal guna lif jak pun)...

nie la kisah perjalanan Mr simple n A-CHa aku...yg penting aku da dapat da...^_^


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment